بازاریابی و بازارسازی داخلی و جهانی

Image

با یاری ستا، حتی اشباع ترین بازارها هم میتواند
تشنه ی محصول شما باشد

همکاری و ارتباط مجموعه ی ستا با بازارهای داخلی و خارجی سبب شده که اعضای این گروه بتوانند در بازار های داخلی با استراتژی فروش کالا و خدمات در قالب زنجیره های تامین ستا، با رقابت کمتر و ثبات بیشتر محصولات خود را به فروش برسانند، هم چنین با همان استراتژی می توانند در بازارهای خارجی با قدرت بیشتر و رویکردهای متنوع تر کالای خود را با کمک ارتباطات ستا و حمایت متخصصین آن در کشورهای کمتر شناخته شده ی جهان عرضه کند.

همکاری و ارتباط مجموعه ی ستا با سرمایه گذاران داخلی و خارجی سبب شده که مشتریان بتوانند در بازار های داخلی با استراتژی فروش کالا و خدمات و با رقابت کمتر و ثبات بیشتر محصولات خود را به فروش برسانند هم چنین با همان استراتژی می توانند در بازارهای خارجی با رقابت بیشتر و رویکردهای متنوع تر کالای خود را عرضه کند.

از نظر اقتصادی عواملی مانند تورم، بیکاری، رشد اقتصادی، نرخ ارز و اعتماد مصرف‌کننده که می‌تواند بر قدرت خرید مشتری و الگوهای مخارج تأثیر بگذارد. رکود اقتصادی جهانی در سال 2008 الگوهای مخارج مصرف کننده را به طرز چشمگیری تغییر داد و شرکت ها را به تنظیم استراتژی های بازاریابی خود برای تمرکز بیشتر بر روی ارزش و مقرون به صرفه سوق داد.

Image

مجموعه ی ستا معتقد است بازاریابی خارجی موثر می تواند مشتریان را جذب کند، اما این استراتژی های بازاریابی داخلی است که اغلب آنها را حفظ می کند. کارمندان خوشحال بیشتر احتمال دارد خدماتی را ارائه دهند که خریداران یکباره را به مشتریان وفادار تبدیل کند.

به طور خلاصه، بازاریابی داخلی در مقابل بازاریابی خارجی، استراتژی هایی متقابل منحصر به فرد نیستند، بلکه مکمل یکدیگر هستند. هر دو برای ایجاد یک برند قوی و یک تجارت موفق ضروری هستند. از این رو ستا توانسته با روابط خود هر دو بازار را برای مشتریان خود پدید آورد.